25 nov. 2011











ett måste ni veta!
ett måste ni veta, käraste läsare!
att när salikons rosor vissnar

då är jag död

skoja bara.

men jag är in the change of scene and society. jag byter plats och sammanhang. saknar er, men stöter bort er. det är upprivande. och helt av allt vill jag dränka mina sorger i chipotle southwest-dressing eller yoggi skogsbär. aja. tja, tja.

Jag har:

1500 ml Les Fumées Blanches

150 g dyr taleggio

en halv förpackning merci-choklad från Ålandsbåten
ett stycke tom lägenhet

Tänkte utöver det låna följande böcker från biblioteket:

Allrakäraste Syster (besatt av den just nu)
Lydias Hemlighet (för den är en gammal vän. trygg och varm i stormen)
Den Hemliga Historien (svenska versionen)

Kafka på Stranden (för kattsala lovordat den så varmt)


Och Linnea blir mitt sällskap. Hoppas allt blir bra.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar