1 jan. 2012

H N Y

Ringt in nya året nu! Ringt överallt. Ringalingaling.

smsat också

Gick inatt tills mina ben blev frostiga. Korall eller laxrosa. Yviga benrörelser som letade sig ut ur djungeln av trästugor.
- Det här är Söderstadion, frågade jag varpå min vän nickade som svar. Snart framme vid bussen lugnade hon mig. Benen brändes av kylan.

Minns ni berättelsen om Dracula? På slädfärden till Draculas boning utsätts man för en rad hårda prover. Lera och kyla. Springa runt hit o dit. Skjuta runt hit o dit. Shota rom hit o dit. Tappar man inte näsan så tappar man andan, ingen går hem fri. Tur som tusan att jag inte tappade något igår.

Gick längs med Söder Mälarstrand. Jag gick i affärer och krälade slutligen i Tanto. Gick på middag och gick på fest.

Tack för inbjudan.
*K*R*A*M*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar