8 jan. 2012

kris, förödelse osv..

Skolan börjar snart, man har sett alla "Så Mycket Bättre"-avsnitt tre-fyra gånger, Timbuktu försöker lugna med ett halvhjärtat "det löser sig". Jag försöker tro honom. MEN JAG HAR HÖRT DET TUSEN GÅNGER, HALLÅ!!!

- Bitch, please, you've got more issues than Vogue, kanske ni får för er att utbrista. Men nej, jag har fan inga bekymmer. Jag har på riktigt inga bekymmer. Det är fanimej en skam att jag klagar. Ni vet ingenting och det kanske är bäst så. hihi.

Inga könssjukdomar, stora lån på banken eller förlorade kärlekar. Inga saker att vänta in eller ut. Jag väcks aldrig av svår huvudvärk eller ångest om nätterna. Alltså som återstår att säga är:
- WOHO!!!!

skoja bara

vet ej vilken sorts ögonskugga jag ska köpa, det sägs att makeupstores inte sitter kvar trots primer... och Clinique's skuggor har en massa glitter i. Man vill ju komma all natural överallt där man sätter sin fot.

Fler problem...
Jag har ingen grym helikopter jag kan köra överallt. Gör så kassa entréer med buss och tunnelbana att man får skämmas. Orkar inte med mig själv. Jag drar.

Men: "If Britney can make it through 2007, I can make it through this day"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar